Lošimų organizatoriai privalėtų ne mažiau kaip pusę įmonių reklamos biudžeto skirti socialinei, prevencinei reklamai. Tokią pataisą siūlau, reaguodamas į rezonansinį lošimų žalos “BaltCap” atvejį. Siūlau pusę lošimo įmonių reklamos biudžetų nukreipti žalos prevencijai. Mano parengtame Azartinių lošimų įstatymo projekte numatyta, kad lošimų organizatoriai turėtų ne mažiau kaip 50 proc. savo reklamos biudžeto skirti socialinei ir prevencinei reklamai. Ši reklama būtų skirta informuoti visuomenę apie lošimų keliamą riziką ir skatinti sveiką elgesį tarp lošėjų.

Be to, siūlau, kad lošimų organizatoriai galėtų stabdyti asmens lošimą, jei pastebima patologinė priklausomybė, ir kad Valstybinė mokesčių inspekcija gautų duomenis apie lošėjus, kurie per mėnesį laimi ar pralaimi 100 tūkst. eurų ir daugiau. Manau, kad šiuo metu lošimų prevencijos reklama yra nepakankama, todėl būtina didinti socialinės reklamos kiekį, siekiant informuoti visuomenę ir sumažinti lošimų sukeltą žalą​